niedziela, 1 kwietnia 2018

Sparkle eye Barbie 1991... :)

Witajcie,
dzis u mnie na szybko  Sparkle eye Barbie z 1991 roku. Niestety nie mam do niej oryginalnego stroju ale za to mam cala mase innych pieknych strojow ,dlatego...

wyszukalam jeden w ktorym bardzo ladnie wyglada : Fashion collectibles #1364 z ok 1979 roku. 

Brakuje mi do niego rekawiczek -jednej w kolorze czarnym a drugiej w bialym ale trudno sie mowi. Nie zawsze uda sie znalezc caly zestaw ale zawsze mozna sobie cos podobnego uszyc :)

Barbie dotarla do mnie w jednym kolczyku i bez kolii wiec zastapilam je bizuteria repro dopoki czegos lepszego nie wymysle ;). 

Ogolnie jest sliczna z tymi jej krysztalowymi oczami. 

Pozdrawiam Was serdecznie i przedstawiam kolejna Barbie z mojej skromnej kolekcji :)

Pozdrawiam i zycze Zdrowych i Spokojnych Swiat :)