sobota, 16 grudnia 2017

Kolejna okazja do radosci ... :)

Witajcie,

wlasnie zdalam sobie sprawe ze mam ciagle rzeczy do pokazania ,ktore dostalam juz 100 lat temu a one dalej schowane... Jedyne moje usprawiedliwienie to to ze nie mam odpowiedniej oprawy jaka jest przynajmniej diorama w skali 1:12 zeby je zaprezentowac.

Musze koniecznie niedlugo cos wykombinowac bo smutno mi sie zrobilo ze tak piekne rzeczy dostalam i nawet ich nie pokazalam :(

No ale dzis o czyms innym... Czyli chwale sie kolejnym sweterkiem od Olenki :) Przymierzalam ,dumalam i doszlam do wniosku ze najlepiej pasuje do bordorowlosej Afrykaneczki ,ktora jak sie okazalo stala sobie w kacie calkiem na golasa :O

Dlatego prezentuje kolejne cudenko od Oli <3 Dziekuje  Olenko <3

A przy okazji pokazuje jedna z moich ciagle ulubionych lal :)

Serdecznosci <3







29 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że uda ci się spełnić swoje dioramowe marzenie.
    W końcu przy mojej skali 1/3 taka 1/12 to pikuś. ;)
    Sweterek śliczny i kolorystycznie bardzo pasuje ciemnoskórej modelce.
    W dodatku ma też super butki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo <3

      Ja tez mam taka nadzieje choc sama nie wiem kiedy ;) O tak skala 1:3 to duzo trudniej o wszystko :O

      Usuń
  2. Bordowowłosa dziewczyna, wg Twojej wizji, jest wspaniała!
    Sweter jest do niej tylko skromnym dodatkiem, choć bardzo się cieszę, że go prezentuje taka piękna modelka i że Ci się - Uleńko - podoba :-)
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 Olenko twoj sweterek tylko podkresla jej walory <3 A butki to made in China ;)

      Rowniez ja przesylam moc pozdrowien :)

      Usuń
  3. I modelka, i sweterek zasługują na najwyższe uznanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna Mbili w przepięknym od Oli sweterku z niesamowitymi butami :D Cudnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się jest śliczna ... do twarzy jej w tym pięknym sweterku . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna panna i sweterek wyjątkowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. do takich oczek sweterek idealny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama bym chętnie taki sweterek nosiła. Zresztą buty też :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. A beautiful doll in a beautiful sweater :-). The colour is perfect for her! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek super :) ....a TE OCZY!!! ...ach! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. I love everything about these photos. First, the doll is gorgeous. I suspect you repainted the face--especially the eyes. The doll is mesmerizing! I also love the sweater. The scale of the boots-though a little large--is perfect and gives a real modern edge to the entire look!!! Bravo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Długo na taka polowałam w moim grajdołku:) Moja nie jest tak cudna, ale i tak za nią przepadam - urzekły mnie jej włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona jest cudna nawet w firmowym make upie.Jej wlosy plona i ta jej smukla sylwetka <3 Przyznam ze ja kupilam dwie ;)

      Usuń

Bardzo dziekuje za odwiedziny i kazde mile slowo komentarza :*