poniedziałek, 18 grudnia 2017

Kilka moich Afro dolls ... :)

Witajcie,
 w naszym szczegolnym lalkowym kalendarzu przypadl dzis dzien lalki afrykanskiej :) No i miala byc jedna pieknosc z mojej kolekcji ...jednak traf chcial ze zrobilam dla wyzszych celow fotke zbiorowa  kilku moich ciemnoskowych lalek.

Nie jest to nawet polowa moich czekoladek , nawet nie jedna trzecia bo by sie nie zmiescily na zdjeciu zbiorowym  ;)

Czesc z nich pokazywalam juz tutaj a czesci jeszcze nie i napewno kiedys zaistnieja w osobnym poscie :)

Przedstawiam moje slicznotki :)

Pozdrawiam <3



32 komentarze:

  1. Wspaniała kolekcja (a raczej jej część) Nie ukrywam, że zazdrosnym okiem spoglądam na staruszki ;-) Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem, toż to damska część całego afrykańskiego plemienia. ;)Kilka z nich zwróciło moją uwagę, zwłaszcza ta w zielonym za baleriną i ta we fryzurze afro. Szkoda, że niektóre są do połowy zasłonięte. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj prawda duzo ich juz tu na zdjeciu a duzo ominelam bo sie nie zmiescilyby na wspolnej fotce ;) Mam tez afro Sindy od hasbro (Imani) jak tez z dredami, oraz inne czarnoskore pieknosci. Musze kiedys wyciagnac i pokazac ;) Zajmie mi kolejne pare lat zeby pokazac calosc tego co mam ;)

      Kiedys pokaze te co sa pozaslaniane napewno <3 Buziaki

      Usuń
  3. Wspaniały zbiór! A co jedna to ładniejsza.
    Szczególnie dwie z dużymi kolczykami w ostatnim rzędzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wonderful group!!! You have amazing dolls, and special ones too, like the Quick Curl and Superstar :-). My personal favorite is always ballerina, so gracious!
    What makes me curious: do you display all your dolls in one place or just a part? Hugs :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much . These are my favorite dolls, especially those from the 70's. With the exposition I have a lot of trouble because I have a lot of dolls they are very tightly placed in the showcase. I have a lot in cabinets too. But I love them very much and I can not part with them ;) Hugs :)

      Usuń
  5. To jest to..., Czego zawsze brakowało na sklepowych półkach
    A czego ? , Lalek AA. Nie wiem jak wy ale ja najbardziej lubię właśnie lalki AA, nie ważne czy Barbie,Bratz, wszystkie są cudowne
    Ps.śliczne są

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. J atak samo :) bardzo lubie wszelkie Afrykanki :) O wlasnie do bratz Afro nawet nie zagladnelam a tez mam ;)

      Usuń
  6. No tylko pozazdrościć takiej kolekcji! :) Ja na początku swojego lalkowego zbieractwa obiecałam sobie kolekcjonować tylko rudzielce. Szybko jednak zmieniłam zdanie ...a niech będą rudzielce + oliwki i czekoladki ;) ...ostatecznie mam nawet blondynki ...ale cóż począć? ...skoro niektóre są takie śliczniutkie ;) Na Twoim zdjęciu jest też jedna, która właśnie złamała mi serducho ...baletnica z piękną, delikatną twarzyczką :)

    pozdrawiam przedświątecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 Dokladnie to znam ;) najpierw mialy byc tylko afro, potem uleglam SuperStarom a w koncu Midge, Kiry i inne zawladnely moja kolekcja... Ah ta baletnica czaruje to fakt <3 <3 Ja rowniez Pozdrawiam juz poswiatecznie <3

      Usuń
  7. ileż wspaniałości! cudownie, że nam
    Je pokazujesz - nie żałuj kolejnych ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna kolekcja. Zachwyciłam się ich ilością i różnorodnością, pomimo faktu, że przecież nie kolekcjonuję kobietek :) Gratuluję tego zbiorowiska :) Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 Ja za to wcale nie mialam przygarniac facetow...a teraz to mam ich tylu ze stracilam rachube ;) Rowniez pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Piękna kolekcja apetycznych czekoladek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna kolekcja! Kilka tych panienek przykuło moją uwagę bardzo mocno, mam nadzieję, że niedługo się pojawią solo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzikeuje <3 napewno sie pojawia a gdybys chciala ,ktoras zobaczyc szybciej to napisz zrobie post szybciej <3

      Usuń
  11. O matelu kochany !!!!!!!!!!!! ależ piękności !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Woow jestem pod wrażeniem ile pięknych laleczek!! afrykańskich laleczek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne, ciemnoskóre elegantki! Całkiem spory tłum a piszesz, że masz ich jeszcze więcej! Kiedy będziesz miała czas koniecznie zrób im wszystkim zbiorową fotografię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 Olu raczej nie ma szans na wspolna fotke. Mam ich po prostu zbyt duzo :)

      Usuń

Bardzo dziekuje za odwiedziny i kazde mile slowo komentarza :*