niedziela, 5 listopada 2017

Dzien postaci z bajek...:)

Witajcie,
w naszym szczegolnym lalkowym kalendarzu przypadlo Swieto postaci z bajki... W sumie to nie musiala byc to postac disneyowska ale skoro juz ja sfotografowalam to Wam ja przedstawie ;)

Naturalnie naogladalam sie na innych blogach Animators to i ja wyciaglam jedna z calej gromady i "szczelilam" jej foto :)

Tadam... Tiana wita sie z Wami :) Mam nadzieje ze niedlugo uda mi sie ja przemalowac choc jakos ostatnio malo czasu mam na wszystko .

Przesylam moc pozdrowien <3


21 komentarzy:

  1. Very cute little princess :-). I look forward to your repaint! Hugs and take good care of yourself <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O taką to i bym nawet chciała :D
    Czekam na jej zmianę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię wszystkie czekoladki i rudzielce. Ta jest bardzo słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna, ale jestem najbardziej ciekawa jej metamorfozy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łomatko !!!!!!!!! zakochałam się :))))))) znowu :)))))))))
    Nie mam wyjścia teraz będę polować na taką panienkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już daaawno choruję NAŃ,
      chciałam Cię oszczędzić :D

      Usuń
    2. Zurineczko ,polecam bo jest naprawde mega slodka :)

      Inko, trzeba zaleczyc chorobe i nabyc :D <3

      Usuń
  6. O jaka śliczna....też taka chcem:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna jest !!! :):) Nie będę jak widzę oryginalna jeśli przyznam się , że też mam na nią chrapkę....

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem pewna, czy powstrzymałabym się od jej kupienia, gdybym miała taką okazję! Jest taka kochana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna. prawie jak ta żywa ... tzn . wygląda jak z bajki :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziekuje za odwiedziny i kazde mile slowo komentarza :*