niedziela, 1 października 2017

Teresa Benetton 1990... :)

Witajcie :)

Pisalam niedawno o lalkach barbie z serii benetton. Sa piekne i bardzo kolorowe. Udalo mi sie zgromadzic : Barbie, Christie i Kire z tej serii. Mozna zobaczyc je tutaj .

Brakowalo mi Teresy bo za Kenem jakos nie przewracam oczami ;)

Terese Benetton  z 1990 roku jednak ciezko znalezc albo ja nie potrafie szukac ;) Jednak szczesliwym trafem i dzieki uprzejmosci pewnej milej osoby udalo sie ja dokupic. Teresa byla jednak pozbawiona grzywki...oraz roznych niewielkich czesci wlosow dookola glowy..

Troche obawialam sie ja kupic bo choc sam reroot nie jest jakos trudny to juz sztuka jest znalezc odpowiedni kolor wlosow zeby pasowal do tych oryginalnych ...a Teresa ma ciekawy i wyjatkowy odcien .

Lale po zastanowieniu przygarnelam i stwierdzilam ze jesli wlosow odpowiednich do samej grzywki nie znajde to zrobie calkowity reroot. Jednak udalo sie i choc dawczyni byla ciut ciemniejsza to jakos bardzo nie rzuca sie to w oczy. Dodatkowo wlosow uzyczyla bardzo mila my scene , ktora jak niedawno zauwazylam ma rowniez modnie poprzycinane wlosy a wiec sama musi przejsc reroot.


Swojego oryginalnego ubrania Tereska tez niestety nie posiada . Ubralam w to co wg mnie do niej pasuje i co jest rownie kolorowe  jak ubrania reszty benetton bandy :)

Mam nadzieje ze moja Tereska przypadnie Wam do serca :)

Serdecznosci i podziekowania za Wasza obecnosc :)