niedziela, 15 października 2017

Cool Colors Barbies.... Kolejne w kolekcji... :)

Witajcie,
swego czasu pokazywalam Wam moja Barbie Cool Blue z serii Cool Colors z 1998 roku. 
Nie zamierzalam rozszerzac jakos specjalnie tej serii o nowe nabytki ale lalki same z siebie trafiaja do mnie dziwnym przypadkiem czy tez zrzadzeniem losu :)

I jesli nawet za lalkami po 1990 roku juz tak nie szaleje jak za Barbie z lat 70 czy 80 to czasem trafi sie taka ,ktora po prostu musze miec...Sa tez ze tak powiem okazy ,ktore mimo ze pozniejsze  to jednak ich posiadanie to MUSS kolekcjonerski ;)

Dlatego lalek typu :Jewel Mermaid , Hollywood Hair czy Totally Hair po prostu nie moze zabraknac w szanujacej sie kolekcji ;) Nie bede tu wymieniac calej listy ale ktos kto Barbie zbiera to wie co mam na mysli ;)

Jak wszyscy wiedza zbieram lalki przewaznie z drugiej ( co najmniej) reki wiec nie nastawiajcie sie na witrynowe okazy jednak dzieki moim zabiegom dziewczyny maja szanse znow zablysnac :)

Tak wiec do Cool Blue Barbie o moldzie Mackie ktora pokazywalam kiedys tutaj doszly : Perfect Pink Teresa i Extreme Green Skipper

Sa cudne i ciesze sie zdecydowalam sie je przygarnac :)

Moc serdecznosci :)





34 komentarze:

  1. Śliczne są, ja mam tą w niebieskim stroju

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak bardzo ladne <3 ja tez na poczaku mialam ta w niebieskim :)

      Usuń
  2. A lovely trio! I always liked this range very much :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne. Nie wygoniłabym, gdyby przyszły do mnie. A przecież nie zbieram Barbie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne. Szczególnie zazdroszczę Teresy bo kiedyś miałam :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 Jeszcze trafisz <3 A moze ja kieds trafie niedrogo to dam Ci znac :)

      Usuń
  5. Śliczne są :-) bez dwóch zdań - cudne! Mają świetne ciuszki i buty :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe trio! Zwłaszcza zielona Skipper cudna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 Tak Skipper jest slodka i chyba najtrudniejsza do zdobycia ...bo niegdy nie widze tak samo jak Christie .

      Usuń
  7. Przesłodkie dziewczyny. Naprawdę mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, I love these dolls. They are so pretty. And, I also love those pastel toned overalls!!! Cool!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 I love this outfits very much too. I love the pastels colors in the clothes :)

      Usuń
  9. Zgadzam się w stu procentach! Są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Są śliczne, sama zawsze chciałam mieć różową Tereskę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 Ta jest zachwycajaca to prawda i choc jakos specjalnie za samymi Tereskami nie przepadalam to ogolnie czasem potrafia zchwycic i przewrocic w glowie na tyle ze sie jakas kupi ;)

      Usuń
  11. Przepiękne laleczki. Super! Tylko do dziś nie rozumiem dlaczego w dzieciństwie bardziej wolałam misie niż lalki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 ja w dziecinstwie lalek wogole nie mialam bo byly takie czasy , do pluszakow jakos mnie nie ciaglo wiec zajelam sie czytaniem ksiazek ;)

      Usuń
    2. Rozumiem, czytać też lubię ale ostatnio mam jakiś niesmak. Nic mnie nie potrafi przekonać. Liczę jednak na klimat jesieni :)

      Usuń
    3. A to ja tez tak mam ;) Czasem z checia chwytam ksiazke a czasem jak mnie odrzuci od czytania to slucham audiobooki ;)

      Usuń
  12. Nie chcesz sprzedać tej środkowej? 😁

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziekuje za odwiedziny i kazde mile slowo komentarza :*