niedziela, 3 września 2017

Tropical splash Kira 1994... :)

Witajcie,
u mne dzis kolejna Kira z mojej kolekcji...Tropical splash Kira z 1994 roku. Ma swoj oryginalny stroj i bizuterie . Naprawde sliczna lalka z moim ulubionym moldem.

Ostatnio wygrzebalam moje orientalne dziewczyny i porobilam im fotki :) Bede pokazywac i inne od czasu do czasu bo maja wyjatkowe te buzki :)

Przewaznie trafiaja mi sie naprawde cudne okazy jednak ostatnio kupilam jedna i jestem mocno rozczarowana... :(  Miala byc w super stanie a tu trupek przyszedl...Ale lubie wyzwania wiec i ja odratuje :)

Mam nadzieje ze dzisiejsza Kira i Wam sie spodoba  tak jak mnie :)

Pozdrowienia :)




26 komentarzy:

  1. Nie widac ze to trupek. Wyglada cudownie i bardzo orientalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ten trupek ;) Inna Kira przyszla do mnie ze zlamana szyja i obcieta grzywka.

      Usuń
  2. Kira looks very Hawaiian and has a very pretty face! Thank you for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta należy do tych że słodkim dziubkiem.
    Cudnie, że ma swoją biżuterię i stroj, bo są ekskluzywne i dodają jej krasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak slodki zdecydowanie i sama tez nie wszystkie Kiry lubie. Niektore maja make up ,ktory mi nie lezy. A sama uwielbiam lalki kompletne w oryginalnych kreacjach <3

      Usuń
  4. O! Mnie dzisiaj wpadła w łapki Kira All American, niestety w ciuszkach zastępczych, choć z biżuterią kompletną. Najbardziej to szkoda braku tych dwóch par trampek od Reeboka. Co trzeba przyznać tym Kirom to miały pokaźne czupryny. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj az szkoda ze nie ma butow ale taka Kira to i bez butow rarytasik <3 Buziaki

      Usuń
  5. Bardzo ładna, taka egzotyczna, tropikalna, przynajmniej dla mnie. Kolczyki tylko za duże, tak myślę, buzikę ma śliczną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 No mnie akurat sie podbaja takie duze ale to oczywiscie kwesia gustu :)

      Usuń
  6. malarska w całej okazałości!
    wcześniej nie lubiłam oczu
    dwukolorowych - jak już się
    doń przekonałam - BAJKA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz :) A ja kiedys nie niepadalam za tym moldem...nieslychane ... :P

      Usuń
  7. Śliczna Kira! Z dawnych lat został mi sentyment do tego moldu.
    Zwłaszcza w wersji Wet 'n Wild.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekna jest Kira wet'n wild <3 Ja mam niestety tylko Barbie z tej serii , Baski wszedzie pelno :P

      Usuń
  8. Świetna jest, te kolczyki dziwne jej zrobili, ale kostium, kolorystyka i makijaż - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No troche dziwaczne ale kazda lalka z tej serii ma wlasnie takie duze kolczyki z roznymi kwiatami . W sumie jak dluzej sie na nia patrzy tym bardziej urzeka :)

      Usuń
  9. Och przepiękna! Ja też w końcu doczekałam się Kiry! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrzenie na nią to czysta przyjemność!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach ta Kira... Marzy mi się choćby jedna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez je lubie choc nie wszystkie mi sie podobaja na tyle zeby kupic ;)

      Usuń

Bardzo dziekuje za odwiedziny i kazde mile slowo komentarza :*