czwartek, 16 czerwca 2016

Toy Story toys... :)

Toy Story jest ciagle jednym z naszych ulubionych filmow :) Moje dzieci moglyby ogladac wszystkie czesci tak czesto jak sie da :) No moze teraz juz rzadziej...niemniej jak tylko jest okazja zasiadaja znow z przyjemnoscia do ogladania :)

Byl czas przed laty ,kiedy moje dzieci marzyly o naturalnej wielkosci postaciach z tego filmu. Dlatego kiedy nadarzyla sie okazja nabylam te trzy najukochansze....Wybawione ,wyprzytulane, wlasne ...

Teraz sie juz nimi nie bawia ale nie potrafimy sie z nimi rozstac...

Woody, Buzz i Jessy naturalnej filmowej wielkosci czyli ok 40 cm (Buzz mniejszy ok 30 cm)

Mam nadzieje ze Wam sie spodoba ta nasza mini kolekcja :)

Pozdrowienia :)





25 komentarzy:

  1. O to jak moja pociecha:)) Też jestem szczęśliwą posiadaczką tych lalek plus mustang w komplecie:)) Są świetne a samą bajkę sama lubię:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci uwielbiaja ta bajke <3 Moje dzieki temu filmowi zrozumialy ze zabawki trzba szanowac i przyznam ze nigdy nie musialam sie bac ze cos zniszcza .

      Ja tez planuje dokupic Mustanga oraz Barbie i Kena :) Przy jakiejs okazji :)

      Usuń
  2. Bajka jest świetna i ponadczasowa, na 3 części sama ryczałam jak bóbr :-) Moje dzieci przepadają za trójką bohaterów, którą pokazałaś, ale ja największą sympatią darzę parę Barbie - Ken. Jak kiedyś dokupisz - pokaż koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez przepadam wrecz za filmami :) Moglabym ogladac tak czesto jak to mozliwe :) Lubie tez krotkometrazowe filmiki Toy Story ...w sumie wszystko co zwiazane z filmemm :)

      Jesli dokupie to pokaze choc czasem sie zastanawiam gdzie to trzymac ;)

      Usuń
  3. Moja młodsza wnuczka je uwielbia i ma chyba po kilka sztuk w różnych wydaniach.

    OdpowiedzUsuń
  4. jako pełnoletnie dziecko - również baaardzo lubię tę bajkę :DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe, a ja też lubię sobie obejrzeć nieraz Toy Story i Wasza kolekcja bardzo mi się podoba:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) To dosc mala gromadka ale nie mozna miec wszystkiego bo dom zamienil by sie w muzeum zbawek ;) Choc i tak malo brakuje ;)

      Usuń
  6. Moje dzieci powiedziały: WOOOOOO !!!
    Bajkę to chyba już na pamięć znają, wszystkie części :)
    Ale ja się im nie dziwię, sama z przyjemnością zerkam ;)
    Fajnie,że masz takie lalakowe egzemplarze, sama bym takimi nie pogardziła :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieci je kochala :) moje dlugo wierzyly ze zabawki tak naprawde sie zachowuja jak w filmie :) Nie wyprowadzalam ich z bledu tylko uczulalam zeby szanowaly zabawki bo one wtedy beda szczesliwe :) Do tej pory nic nie popsuli...no chyba ze jakies chinkie badziewie samo sie rozsypalo...

      Pozdrowienia :)

      Usuń
  7. Też mam Chudego i Jessy :) qurcze ale bajki nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czas nadrobić zaległości, bo warto 👍

      Usuń
    2. koniecznie nadrob zaleglosci :) napewno bedziesz ogladala czesto bo film a dokladnie wszystkie jego czesci sa swietne :)

      Usuń
  8. ale świetna gromadka!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie, że się podobają! I to jak! Uwielbiam je a Ciebie serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Te zabawki to chyba kazdy lubi :) Pozdrowienia :)

      Usuń
  10. Bohaterowie mojej ulubionej bajki! Po wizycie w kinie szpiegowałam moje zabawki przez długi czas :D Wspaniała gromada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi moje dzieci tez ;) ;) Do tej pory wierza ze w jakims innym wymiarze zabawki napewno zyja wlasna egzystencja ;)

      Usuń
  11. Fajna gromadka. Toy Story nie widziałam już długi czas, chociaż jest to fajna bajka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) No ja tez wracam do tej bajki co jakis czas :)

      Usuń
  12. Uwielbiam tę bajkę - a w zasadzie wszystkie trzy części. Z moimi dzieciakami oglądaliśmy je po kilkanaście razy. Mam wielki sentyment do tych postaci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja tez uwielbiam :) Nawet mamy chyba dwie pierwsze czesci na DVD :) ten sentyment wlasnie sprawia ze nie potrafie sie pozbyc wielu zabawek ,ktore przez wiele lat byly z nami :)

      Usuń

Bardzo dziekuje za odwiedziny i kazde mile slowo komentarza :*