..

..

Goscie

środa, 15 listopada 2017

Dzien lalki orientalnej ... :)

Witajcie,
calkiem wylecialo mi z glowy ze dzis w naszym szczegolnym lalkowym kalendarzu przypada Swieto Lalki Orientalnej.

Pokazywalam juz prawie wszystkie orientalne lalki ,ktore wkradly sie do mojego serca i mojej kolekcji.
No moze nie wszystkie... bo co najmniej dwie nie pokazywalam na swoim blogu napewno ;)

Nie bede wrzucac od poczatku wszystkch moich skosnookich ulubiencow ;) Jesli ktos ma ochote sobie poogladac to zapraszam tutaj.

Dzis przesliczna lalka orientalna , ktora nie tak dawno wprowadzila sie do mojego domu <3

Nie wiem o niej zbyt wiele ale to napewno lalka gofunowa , wyprodukowana w jakiejs niezbyt odleglej przeszlosci.

Przesylam moc pozdrowien i pokazuje moja pieknosc ;)


piątek, 10 listopada 2017

Antique doll Heubach Köppelsdorf 320-7... :)

Witajcie,
juz dawno nie pokazywalam nic z moich antycznych laleczek. Nie mam ich za wiele ale te co mam sa ukochane  i dla mnie wyjatkowe <3

Dlatego dzis prezentuje kolejna sygnowana:  Heubach Köppelsdorf 320-7

Cialo z masy-stojace a glowa z porcelany( pomalowanej)  Wielkosc ok 50 cm. Peruka rowniez bardzo stara oryginalna z moheru.

Ubranie narazie takie jakie wynalazlam w domu czyli body i lniana sukienka z mojej coreczki ale kiedys dostanie cos specjalnie dla niej <3

Mam nadzieje ze sie Wam spodoba :)



niedziela, 5 listopada 2017

Dzien postaci z bajek...:)

Witajcie,
w naszym szczegolnym lalkowym kalendarzu przypadlo Swieto postaci z bajki... W sumie to nie musiala byc to postac disneyowska ale skoro juz ja sfotografowalam to Wam ja przedstawie ;)

Naturalnie naogladalam sie na innych blogach Animators to i ja wyciaglam jedna z calej gromady i "szczelilam" jej foto :)

Tadam... Tiana wita sie z Wami :) Mam nadzieje ze niedlugo uda mi sie ja przemalowac choc jakos ostatnio malo czasu mam na wszystko .

Przesylam moc pozdrowien <3


niedziela, 22 października 2017

Lagoona Blue... :)

Wiatajcie,
15.10 byl dzien Monsterek w naszym szczegolnym lalkowym kalendarzu. Ja niestety nie wyrobilam sie w tym dniu z przygotowaniem posta bo mialam w domu i ciagle jeszcze mam szpital domowy.

Opublikowalam w miedzyczasie kilka postow ale byly one przygotowane wczesniej i tylko udostepnione zeby blog nie byl calkiem zaniedbany i opuszczony.

Nie wiedzialam jakie Monsterki przygotowac bo wszystkie kocham i mam ich tak duzo ze wszystkie by nie mogly zaistniec na jednym zdjeciu. Zaczelam wiec przegladac i przekladac z mysla ze pokaze kilka ulubionych basic.

No i natknelam sie na Lagoone :) Wiem ze to jedna z moich naj... najulubienszych charakterow MH i wiem ze mam ja w kilku egzemplarzach ale w sumie nie bylam swiadoma ze az w tylu.... :)

Dlatego dzis tylko Lagoona Basic... :)

Jednej zgubilam gdzies torebke w kszatlcje aquarium z pirania no i brakuje jej kwiatka ,ktory mozliwe ze tez gdzies jest w moich zasobach ;)

Przesylam moc pozdrowien :)


czwartek, 19 października 2017

Horse Riding Barbie z 1997 roku... :)

Witajcie,
dzis lala ,ktora na pierwszy  rzut oka nie jest ciekawa. Jednak jak tylko wzielam ja do reki to mnie ujela. Ma piekny ,niespotykany koloryt wlosow i ladna buzie z wyrazistymi oczami.

Horse Riding Barbie z  1997 roku

Ubralam ja w jakies starsze ubranie , najprawdopodobniej Petra vintage fashion z lat 70 tych ,ktore doskonale jej pasuje i podkresla jej urode :)

Pozdrwienia :)



niedziela, 15 października 2017

Cool Colors Barbies.... Kolejne w kolekcji... :)

Witajcie,
swego czasu pokazywalam Wam moja Barbie Cool Blue z serii Cool Colors z 1998 roku. 
Nie zamierzalam rozszerzac jakos specjalnie tej serii o nowe nabytki ale lalki same z siebie trafiaja do mnie dziwnym przypadkiem czy tez zrzadzeniem losu :)

I jesli nawet za lalkami po 1990 roku juz tak nie szaleje jak za Barbie z lat 70 czy 80 to czasem trafi sie taka ,ktora po prostu musze miec...Sa tez ze tak powiem okazy ,ktore mimo ze pozniejsze  to jednak ich posiadanie to MUSS kolekcjonerski ;)

Dlatego lalek typu :Jewel Mermaid , Hollywood Hair czy Totally Hair po prostu nie moze zabraknac w szanujacej sie kolekcji ;) Nie bede tu wymieniac calej listy ale ktos kto Barbie zbiera to wie co mam na mysli ;)

Jak wszyscy wiedza zbieram lalki przewaznie z drugiej ( co najmniej) reki wiec nie nastawiajcie sie na witrynowe okazy jednak dzieki moim zabiegom dziewczyny maja szanse znow zablysnac :)

Tak wiec do Cool Blue Barbie o moldzie Mackie ktora pokazywalam kiedys tutaj doszly : Perfect Pink Teresa i Extreme Green Skipper

Sa cudne i ciesze sie zdecydowalam sie je przygarnac :)

Moc serdecznosci :)





sobota, 7 października 2017

Kira ... :)

Witajcie,
u mnie dzis kolejna Kira. Oryginalnie jest to Dana z serii : Barbie and the Rockers z 1986 roku.

Wlasciwie mam dwie te lalki. Jedna w oryginalnym stroju i pieknymi dlugimi kruczoczarnymi wlosami...druga ,ktora dzis zagosci na blogu to jej siostra blizniaczka, ktora jednak ma mocno podciete wlosy i pozbawiona jest stroju estradowego ;)

Najpierw wrzucilam ja do pudla z postanowieniem sprzedazy ,przy najblizszej nadarzajacej sie okazji. Jednak ja jestem okropnie powolna w sprzedazy szczegolnie lalek i biedaczka lezala tam w kompletnym zapomnieniu.

Ostatnio przegladalam to  pudlo w poszukiwaniu tej laluszki. Juz jakis czas temu mialam pomysl zeby ja sobie przerobic zmazujac jej mocny cien do powiek co uczyni ja wg mnie calkiem oryginalna choc pospolita dziewoja ;)

Cien zmyty i choc pewnie jeszcze bede musiala to i owo poprawic to bardzo mi sie podoba jej delikatna buzia :)

Sukienka od Happy Birthday Barbie z 1983 roku

Mam nadzieje ze i Wam przypadnie do gustu :)

Pozdrowienia :)





niedziela, 1 października 2017

Teresa Benetton 1990... :)

Witajcie :)

Pisalam niedawno o lalkach barbie z serii benetton. Sa piekne i bardzo kolorowe. Udalo mi sie zgromadzic : Barbie, Christie i Kire z tej serii. Mozna zobaczyc je tutaj .

Brakowalo mi Teresy bo za Kenem jakos nie przewracam oczami ;)

Terese Benetton  z 1990 roku jednak ciezko znalezc albo ja nie potrafie szukac ;) Jednak szczesliwym trafem i dzieki uprzejmosci pewnej milej osoby udalo sie ja dokupic. Teresa byla jednak pozbawiona grzywki...oraz roznych niewielkich czesci wlosow dookola glowy..

Troche obawialam sie ja kupic bo choc sam reroot nie jest jakos trudny to juz sztuka jest znalezc odpowiedni kolor wlosow zeby pasowal do tych oryginalnych ...a Teresa ma ciekawy i wyjatkowy odcien .

Lale po zastanowieniu przygarnelam i stwierdzilam ze jesli wlosow odpowiednich do samej grzywki nie znajde to zrobie calkowity reroot. Jednak udalo sie i choc dawczyni byla ciut ciemniejsza to jakos bardzo nie rzuca sie to w oczy. Dodatkowo wlosow uzyczyla bardzo mila my scene , ktora jak niedawno zauwazylam ma rowniez modnie poprzycinane wlosy a wiec sama musi przejsc reroot.


Swojego oryginalnego ubrania Tereska tez niestety nie posiada . Ubralam w to co wg mnie do niej pasuje i co jest rownie kolorowe  jak ubrania reszty benetton bandy :)

Mam nadzieje ze moja Tereska przypadnie Wam do serca :)

Serdecznosci i podziekowania za Wasza obecnosc :)





sobota, 30 września 2017

Totally yoyo Skipper and Nikki dolls z 1998... :)

Witajcie,
Dzis robilam troche porzadkow na polkach z lalkami i wyciaglam te slicznotki do zdjecia :)

Totally yoyo Skipper and Nikki z 1998

Skipper juz kiedys pokazywalam na blogu ale doszly jeszcze dwie laleczki...kolejna Skipper i Nikki jej ciemnoskora kolezanka.

Lubie te nastolatki Mattela :)

Moc pozdrowien :)


piątek, 29 września 2017

Cut and style Barbie and Brunette z 1995... :)

Witajcie,
dzis dwie SuperStar z 1995 roku : Cut and style Barbie and Brunette

Obie w oryginalnych ubraniach i bizuterii. Szkoda tylko ze jakies dziecko wzielo sobie doslownie do serca obciecie lalce wlosow i brunetka ma je mocno skrocone. Jednak doczepka jest naturalnej dlugosci wiec nie rzuca sie to az tak bardzo w oczy.

Moc pozdrowien .)



niedziela, 24 września 2017

Fabulous fur Barbie z 1983 roku... :)

Witajcie,
przegladnelam dzis witryne i wyciaglam kolejna SuperStar z lat 80tych.

Fabulous für Barbie z 1983 roku jest piekna choc moze nie wszystkim sie podobac jej malunek oka, troche dziwny choc nie pozbawiony uroku.

Moja ma oryginalny stroj ,buty i pasek.
Bizuteria -repro

Pozdrawiam slonecznie :)



sobota, 23 września 2017

Dwoch Woodych...Toy Story ciag dalszy ... :)

Witajcie,
pokazywalam kiedys moja mala kolekcje lalek z Toy Story o tu.

W miedzyczasie doszlo dwoch nastepnych Chudych. Kolejny duzy i drugi mniejszy do kolekcji. Mam jeszcze malego Chudego na koniu z McDonalda ale schowany na amen ;)

Szkoda mi bylo zostawic ich na targu staroci bo to jedne z moich ulubionych postaci z filmow animowanych.

W dodatku Woody jest juz postacia mozna powiedziec kultowa :) Wiec niech "swieci" a nie marnuje sie wsrod smieci :)

Pozdrowienia :)


Pozdrowienia :)

czwartek, 21 września 2017

Jewel Secret Barbies and Whitney z 1986... :)

Witajcie,
wprawdzie pokazywalam juz kiedys Jewel Secret Barbies ale bez Whitney. Nie wiem czemu jej wtedy nie pokazalam bo mam ja juz dosc dlugo. Pewnie miala byc w kolejnym poscie o ktorym w koncu zapomnialam ;)

Pokazuje wiec kolejny raz moje Jewel Secret Barbie i Whitney z 1986 roku. Barbie z moldem SuperStar i Whitney z moldem Steffie.

Wszystkie w oryginalnych ubraniach i bizuterii :)

Mam nadzieje ze sie Wam spodobaja :)

Pozdrawiam :)







wtorek, 19 września 2017

Benetton Barbies z 1990 roku... :)

Witajcie,

dzis pokaze Wam moje Benetton Barbies z 1990 roku. Dwie Christie , Kire i Barbie :)


Mam tez Christie z poprzedniej serii ale przyjechala tak zdezelowana ze nic nie dalo sie zrobic...nawet glowa tak zniszczona od wewnatrz ze nie ma szans zaczepic na innym cialku...Biedaczka lezy w pudelku jako dawca" organow"

Jak dostaje taka lalke to zastanawiam sie jak ktos wogole moze cos takiego wystawiac do sprzedazy oczywiscie nie wspominajac slowem o stanie lalki...wg mnie powinno sie takiego trupka dac gratis a nie nastawiac na korzysc oszukujac ludzi.

Ja przynajmniej  nigdy bym czegos takiego komus nie sprzedala  :(

Tak samo bylo z Kira...sprzedawana jako super stan a po otrzymaniu glowa odpadla...grzywka obcieta , szyja ukruszona...

Uratowalam narazie grzywke biednej wymarzonej Kirze , przeszczepiajac wlosy od jeszcze biedniejszej zdezelowanej Christie . Cialko tez ciut ukruszone ale nie tak jak jej oryginalne...narazie musi wystarczyc ;)

I tak sie ciesze ze udalo mi sie skompletowac tak kolorowa gromadke i wierze ze jeszcze kiedys dojdzie piekna Teresa do kolekcji :)

Pozdrowienia :)





poniedziałek, 18 września 2017

Raquelle... Die geheime Welt der Glitzerfeen... :)

Witajcie,
znow zapomnialam jaka jak brzmial tytul filmu po polsku  ;) Mieszkam w Niemczech wiec zaraz szukam wszystkiego po niemiecku i przyczepiaja mi sie tez nazwy i tytuly w tym jezyku :)

Dzisejsza lala to wlasnie Raquelle z 2011 roku (o ile dobrze pamietam.)

Moja nie ma skrzydel ale tez ich nie potrzebuje . Urzekla mnie swoim spojrzeniem i blekitem oczu. Zwykle rzucaja mi sie w oczy lalki przedstawiajace Raquelle z brazowymi oczami wiec tym bardziej mi sie podoba :)

Ubralam ja w Barbie fashion #7903

Pozdrawiam :)



sobota, 16 września 2017

Barbie basic 001 carnaval... :)

Witajcie,

dzis Barbie basic z mojej kolekcji :) Piekna i radosna ...prawdziwy promyk slonca w mojej kolekcji :)

Lala zaprojektowana przez artystke: Kellie Becket. Lalka z serii 001 -Modell numer 06

Torebke zrobilam sama :)

Mam nadzieje ze i Wam przypadnie do gustu i wyczaruje usmiech na Waszych twarzach :)

Serdecznosci :)




piątek, 15 września 2017

Miesiac polskich lalek ... Dzien Kaliszanki ... :)

Witajcie,
ostatnimi czasy nie wyrabiam nie tylko z kalendarzem ale suma sumarum nie wyrabiam sie z niczym.

Dzis jednak udalo mi sie nie przegapic -Dnia Kaliszanek.

Mam dwie lale z Kalisza choc wierze ze moze w przyszlosci zawita jakas jeszcze do mojej kolekcji :)
( Zdjecia stare ale nie chce mi sie wyciagac je do nowych zdjec ;)  )

Przesylam moc pozdrowien :)



czwartek, 14 września 2017

Barbie ... DOTW- Japan

Witajcie,

Dzis kolejna Barbie z moldem Kiry. Jak juz pisalam mam slabosc do lalek orientalnych i choc lalki gofunowe antyczne czy tez te bardziej wspolczesne to moja milosc to i innym nie odmowie i przygarniam do kolekcji :)

Dzis Kira w kimonie z serii Dolls of the World- Japan z 1995 roku...jedna z moich ulubionych Kir :)

Mam nadzieje ze i Wam sie spodoba :)

Serecznosci :)


niedziela, 10 września 2017

Peach n' cream Barbie z 1985 roku... :)

Witajcie,

dzis wygrzebalam 3 laleczki z serii : Peach n' Cream  z  1985 roku. Ja mam trzy , nawet cztery ale czwarta ma troche starte usta . Kiedys naprawie :)

Lale sa cudne i dziwnym zrzadzeniem losu calkowicie od siebie rozne. Dwie z nich  od prawej i w srodku : made in Philippines a jedna - pierwsza od lewej :made in Malaysia.

Slyszalam ze byla Peach n' cream made in Taiwan ale czy w Malezji powstawaly tez Peach n' Cream? Z tego wynika ze tak :)

W kazdym razie moja jest wykonana w Malezji o czym swiadczy sygnatura na ciele i w srodku glowy.

Moja Malezyjka ma maly defekt urody objawiajacy sie 3 swietlikami w jednym oku. Coz i tak jest dla mnie piekna :) Poza tym ma cialo ze slabo zaznaczonymi palcami typowe dla pozniejszych lalek.
Myslalam na poczatku ze ktos wymienil cialo na inne ale w glowie tez widnieje Malaysia.

Jak widac na fotkach dziewczyny mocno sie od siebie roznia malunkiem. Dwie maja oryginlne stroje i bizuterie , jedna dostala sukienke w rozach , ktora nie miala wlascicielki :)

Przesylam moc pozdrowien :)








niedziela, 3 września 2017

Tropical splash Kira 1994... :)

Witajcie,
u mne dzis kolejna Kira z mojej kolekcji...Tropical splash Kira z 1994 roku. Ma swoj oryginalny stroj i bizuterie . Naprawde sliczna lalka z moim ulubionym moldem.

Ostatnio wygrzebalam moje orientalne dziewczyny i porobilam im fotki :) Bede pokazywac i inne od czasu do czasu bo maja wyjatkowe te buzki :)

Przewaznie trafiaja mi sie naprawde cudne okazy jednak ostatnio kupilam jedna i jestem mocno rozczarowana... :(  Miala byc w super stanie a tu trupek przyszedl...Ale lubie wyzwania wiec i ja odratuje :)

Mam nadzieje ze dzisiejsza Kira i Wam sie spodoba  tak jak mnie :)

Pozdrowienia :)